Herzlich Willkommen in deinem kreativen Ideenreich, Anonymous, mit vielen Bastelanleitungen für romantische und selbstgebastelte Geschenke!

första rena blad i någon tävling Sverige barn tröja

Bastelanleitungen inklusive Fotos von kreativen Geschenkideen

första rena blad i någon tävling Sverige barn tröja

Beitragvon vmtrojor » 14.05.2018 03:40

Real Madrid-tränaren Zinedine Zidane säger att han ser fram emot ett urvalsdilemma för den hotande Champions League-finalen mot Liverpool efter att både Gareth Bale och Isco spelade på lördags kvällens 6-0 La Liga-promenad framför Celta Vigo vid Bernabeu.

Madrid var framåt 13 minuter när Bale sprintade på en Luka Modric genom boll och slutade med självsäkerhet från kanten av lådan och Wales internationella gjorde det snart 2-0 med en ännu bättre strejk när han skar tillbaka inuti sin markör för att piska en ostoppbart skott till det översta hörnet.

Just nu senare kröp Isco i en annan skönhet från straffområdet, i sitt första match efter en månads frånvaro på grund av axelskada.

Los Blancos-tränaren berättade för presskonferensen att han inte hade en XI i åtanke ännu för UCL-beslutsfattaren i Kiev den 26 maj, men var nöjd med det svåra beslutet han skulle behöva göra.

"Jag vet inte laget ännu," sade Zidane. "Det är bättre som det här, att få alla att vara på och redo. Det blir svårt att välja laget för finalen, men jag föredrar det så.

"Vi spelade ett Argentina tröja bra spel idag, vilket var viktigt. Träning kan inte ersätta spel. Idag spelade vi bra, gjorde många mål och behöll ett rent blad."

Bale har nio mål i sina sista Sverige barn tröja 11 La Liga-framträdanden, men har nyligen spelat mindre i Champions League, Bild bland förnyad spekulation om att den tidigare Tottenham-spelare kunde lämna Madrid i sommar.

"Vad [Bale] gjorde idag var mycket bra, jag är väldigt glad för honom, för hans mål," sade Zidane. "Han spelar mycket bra, inte bara hans mål, att han går bra i allt. Det finns fortfarande ett spel att gå [på Villarreal nästa vecka], och då kommer vi att spela den här finalen, och det är det."

Lördagens match såg målvakt Keylor Navas håller sitt första rena blad i någon tävling på Bernabeu i 2018 kalenderåret, och Zidane sa att han var glad för Costa Rica-internationella.

"Jag är glad för [Navas], med all den pinne han har tagit," sa han. "När vi erkände att Tyskland barn tröja det inte bara var Keylors fel, var det nere för oss alla. Jag är glad för hans spel, att hålla ett rent blad viktigt idag. Han räddade oss två eller tre gånger, även i det första målet han spelar bollen snabbt till Luka [Modric], som hittar Gareth. Brasilien tröja När Keylor kan göra dessa saker är det också mycket viktigt. "
vmtrojor

Zurück zu Unsere Schatzkammer