Herzlich Willkommen in deinem kreativen Ideenreich, Anonymous, mit vielen Bastelanleitungen für romantische und selbstgebastelte Geschenke!

het in die tijd wat

Tee-Wichteln 2011, Winterwichteln 2010, Adventskalender 2010

het in die tijd wat

Beitragvon lasky1994 » 19.01.2018 03:49

Kijkend naar topsporters, tijdens het racen en trainen, hebben ze over het algemeen een hogere omzet, minimale contacttijd op de grond en een landing die dichter bij hun zwaartepunt plaatsvindt. Omdat de meeste elites dezelfde kenmerken vertonen tijdens het racen, is het logisch dat dit de optimale manier is om snel te rennen. Dus, waarom dragen we schoeisel dat is ontworpen om meer grondcontact te maken, omzet Nike Air Presto Womenste verminderen en voetstappen uit te dragen voor het zwaartepunt? Ik heb geen idee.

Conclusie:

Tot slot, ik ben niet een fanatiekeling die zegt dat Nike Air Vapormax Hombre iedereen nu slootschoenen is. De kans is groot dat je al meer dan 20 jaar in schoenen loopt. Je lichamen hebben het in die tijd wat aangepast. Je moet geleidelijk veranderen als je een aantal van de veranderingen wilt vermijden.

Het doel van dit artikel was niet om te praten over de voordelen van blootsvoets lopen. In plaats daarvan moest het wijzen op de problemen met Running Shoe-classificatie. Het is gebaseerd op een dempings- / pronatieparadigma dat gewoon niet zo waar is als ze ons willen laten geloven. Dat paradigma moet opnieuw worden ge?valueerd. Het is niet gebaseerd op goede wetenschap, maar eerder op initi?le idee?n die logisch waren zonder wetenschap achter hen, maar bij nader Adidas Eqt Support Adv Womens onderzoek misschien niet op tegen testen. Een recente studie wees uit dat het gebruik van het oude vertrouwde schoenclassificatiesysteem dat iedereen gebruikt, weinig invloed had op blessurepreventie bij een grote groep deelnemers aan de Army Basic Training (Knapik, 2009). Ze concludeerden dat het selecteren van schoenen op basis van booghoogte (zoals alle grote lopende tijdschriften suggereren) niet nodig is als letselpreventie het doel is. Ik denk dat dat betekent dat de systemen kapot zijn gegaan ...

Waar gaan we heen en hoe repareren we het? Ik heb geen idee. Sorry, geen geniale antwoorden hier. Mijn neiging is dat we ernaar streven de voet te laten functioneren zoals hij bedoeld is,Adidas Zx Flux Dam of op zijn minst een schoen te bedenken die de voetmechanica kan veranderen, maar toch feedback / functionaliteit van het lichaam mogelijk maakt. De Adidas Eqt Support Womens eerste stap is kijken naar de basis waarop hardloopschoenen worden gebouwd, het bewegingscontrole-, stabiliteits- en dempingparadigma. Mijn mening is dat het opnieuw moet worden ge?valueerd. Ik eindig met iets dat ik al heb gezegd, maar het is een belangrijk concept om over te brengen:
lasky1994

Zurück zu Tee-Wichteln, Winterwichteln, Adventskalender