Herzlich Willkommen in deinem kreativen Ideenreich, Anonymous, mit vielen Bastelanleitungen für romantische und selbstgebastelte Geschenke!




bent voordat je begint

Tee-Wichteln 2011, Winterwichteln 2010, Adventskalender 2010

bent voordat je begint

Beitragvon lasky1994 » 18.01.2018 09:24

Zodra de zon opkomt en de korte Britse zomer verschijnt, zijn er meer mensen die er het beste van maken door buiten te rennen Adidas Superstar Mujer Verdes en te sporten. Ongeacht of u een toegewijde hardloper bent die het hele jaar door buiten is of een renner met een mooi weer die de loopband na 6 maanden heeft afgevuurd, Adidas Zx 500 Donna er zijn risico's die de zomer presenteert en eenvoudige stappen om ze veilig te hanteren.

Een van de grootste risico's in de hitte is uitdroging, omdat je over het algemeen meer zweet bij warmere temperaturen. Hoewel zweten een noodzakelijk proces is dat het lichaam koelt, resulteert dit in het verlies van water en zouten in het lichaam. Zorg ervoor dat je gehydrateerd bent voordat je begint met trainen en dat je extra water hebt gekregen als voorbereiding. Niet iedereen houdt van hardlopen met water, maar het is belangrijk om een ??bron van vocht bij je te hebben in de hitte. Het dragen van een waterfles zoals de Alexandra Sports Run-voedingsfles loopt gemakkelijk www.dansetouslessens.fr om je hand zodat deze je prestaties niet belemmert. Een andere optie is een heuptas zoals de Hilly Bottle Belt die een waterfles vasthoudt en gemakkelijk toegankelijk is.

Nike Air Max 2017 DamenVerhoogde transpiratie en uitdroging tijdens inspanning, wat resulteert in verlies van vocht en mineralen in het lichaam, kan ook hittekrampen veroorzaken. Dit voorkomt dat de spieren samentrekken en als er geen vervangende vloeistoffen worden toegediend, kan dit leiden tot spierbeschadiging. Het toevoegen van een elektrolytmengsel zoals de SIS Go Electrolyte aan uw water zal helpen essenti?le zouten, kalium, magnesium en calcium te vervangen die uw lichaam verliest tijdens inspanning om te helpen bij Nike Air Max 97 Womens spiercontractie. Een ander risico van verminderde vloeistof en zouten in het lichaam is hitte-uitputting. Dit wordt gekenmerkt door duizeligheid, zwakte, gebrek aan co?Nike Free 5.0 Damrdinatie en zwaarder dan normaal zweten, vergezeld door een vochtige en koude huid. Zorg ervoor dat je minstens een halve liter water consumeert direct na je run om de verloren vloeistof te vervangen. Door een elektrolytenmix voor te bereiden en in de koelkast te zetten voordat je naar buiten gaat voor onze run, kun je terugkeren naar een lekker gekoeld drankje met alle essenti?le vloeistoffen en elektrolyten die je lichaam nodig heeft om het herstel te bevorderen. Als u een zonnesteek vermoedt, dient u onmiddellijk medisch advies in te winnen.
lasky1994
 
Registriert: 16.11.2017 03:40

Zurück zu Tee-Wichteln, Winterwichteln, Adventskalender

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 1 Gast